Chill söndag

Hello!

I fredags var jag på stan med Sofia och Angelica, hittade en avslutningsklänning! Är överlycklig, känns lite lugnare nu.


Idag har jag pluggat, eller ja, jag har en massa inlämningsuppgifter som ska göras så jag har suttit med dom. Hade spring i benen innan middan och kände mig superpepp på att fara ut å springa men efter jag hade ätit kändes de superjobbigt.. Men pappa övertalade mig så jag spran till Rönnskär å de vart ca 2.3 km och jag sprang de på 16 min ungefär.

Det är inget att skryta med egentligen, men för att heta Stina Åberg är det väldigt förvånansvärt bra. Nog hade jag orkat lite mer men de blåste så förbannat så när de blev motvind vart de svårt att andas och de var obehagligt..


Imorrn är det vårjoggen på gympan å då ska vi springa till Storgrundet och tillbaka och de är typ 4 km fram och tillbaka. Ska bli spännande å se om jag orkar de och hur lång tid de kommer att ta, mån tro en halvtimme? Det kan bli tufft men jag är ganska taggad! Dock vet jag inte om jag orkar springa på kvällen oxå, kan bli något tungt.


Nu på kvällskvisten fick jag ett ryck och dammsugade övervåningen, trappen, hallen och köket. Känns mer fräscht nu. Fast jag borde plocka bort alla kläder som ligger lverallt, då blir rummet fint igen, men orkar jag? Hehe.

Taggar sommaren, de är inte länge kvar!


Hittade en klänning i garderoben som jag aldrig använt, men förhoppningsvis kan jag ha den i sommar!

Dricker te som aldrig förr, älskar koppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback