Tur att du finns!

Idag var 9a & b på studiebesök på Rönnskär. Vi gick dit.. Vi hade skitfula rockar på oss + repiga glasögon (vilket jag absolut avskyr) och nå äckliga örongrejor för att höra vad guiden sa.

Efter studiebesöket körde jag och Sofia ett benpass höhö, jag skjutsade Linnea å Sofia Angelica i en aning motvind och uppförsbackar enda till Bilisten. Där käka vi årets första mjukglass (iaf för mig). Det var hur gott som helst!


Fast jag kan ju berätta att jag glömde bort att glass innehåller laktos och fick fismage och sjukt ont (ungefär som värsta mensvärken) i magen, kan inte avgöra om de var värt de eller inte.. Har nu insett att mitt liv kan vara förstört, jag älskar ju mjukglass! "/


Följde Natacha hem å gjorde en skylt till Fritidhemmets dag (eller vare nu heter) på Nordanå, vi ska hålla nå jujutsu pass. Den där skylten var ju inte uppskattad.. De var helt omöjligt att få de rakt, rätt storlek på texten eller få en penna att fungera.


Natacha lurade ut mig på en joggingtur, med mycket övertalning.. Nu är de värt de, men fan så jobbigt de var! Kände av min astma som tusan, de var inte benen som strejka utan de kändes som att andas genom ett sugrör inte allt för kul..

(inlägget skulle ha publicerats igår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback